رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره برزیلی از ماه اکتبر به بعد در سه بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال قرار نگرفته بود

 
Sergio Busquets vs Ricardo Kaka - Barcelona , Real Madrid
 
- شاید هیچ کدام از بازیکنان کنونی رئال مادرید به اندازه ریکاردو کاکا درگیر فراز ونشیب نباشند. از تابستان2009 و از زمانی که فلورنتیو پرس این ستاره برزیلی را به رختکن رئال آورد، هواداران این تیم بی صبرانه  در انتظار «کاکای واقعی» با پیراهن سفید رئال بودند. در روزهای ابتدایی همه انتظار کاکایی که توپ طلای 2007 را بردمی کشیدند ولی نتیجه این انتظارات، نتیجه ای برعکس بود.
ستاره برزیلی در ماه های ابتدایی نتوانست در رئال خوش بدرخشد و سپس برای مدتی طولانی به خاطر بیماری فتق،مصدومیت از ناحیه زانو وانجام عمل جراحی از میادین ورزشی به دور بود. با سپری شدن روزهای تلخ مصدومیت،همه درانتظار بازگشت کاکای دیگری بودندولی کاکای رئال، هرگز آن کاکای میلان نشد.
کاکا، دیگر« آن کاکا» نشد و ستاره برزیلی هرگز نتوانست با اثبات توانایی هایش در ترکیب رئال خوش بدرخشد. البته کاکای رویایی گهگداری ظهور می کرد، به کمک رئال می آمد وباز غیب می شد ولی او هرگز نتوانست یکی از ستاره های ثابت تیمش لقب بگیرد. به عنوان مثال این ستاره برزیلی از ماه اکتبر نتوانسته بود در سه بازی متوالی درترکیب ثابت رئال به میدان برود.
البته شنبه شب، شبی رویایی برای  کاکا بود.او در دیدار با ساراگوسا، بازیکنی کلیدی بود و نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت. کارانکا هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با ساراگوسا گفت:« تمام آنچه ریکاردو انجام می دهد،مهم است، به ویژه برای خود او.»
ستاره برزیلی دراین بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند وپاس گلی تماشایی را به اوزیل رساند. او67 دقیقه در زمین مسابقه حاضربود و با ارائه یک بازی خوب، از بازگشت کاکایی که همه درانتظارش هستند خبر داد.
البته هواداران رئال دیگر دل به بازیهای کاکا نمی بندند؛چرا که به این باور رسیده اند که فوتبال کاکا در رئال، فوتبالی پرفراز ونشیب است.
در پایان دیدارشنبه شب، خود کاکا ازعملکردش رضایت داشت و به خبرنگاران گفت:« از اینکه دوباره مهم بودم، احساس خوشبختی می کنم.شایعات درمورد احتمال جدایی من از رئال دربازار زمستانی هیچ وقت روی من تاثیرنمی گذارد.دیگر به این شایعات عادت کرده ام.به تلاشم ادامه می دهم و درنهایت مردم واقعیتها راخواهند دید.من با پرس و مورینیو صحبت کرده ام و مطمئن شدم که اتفاقی نخواهد افتاد.این اولین باری نیست که اخباری درمورد جدایی من ازرئال متشر می شود ولی من همیشه می گویم که خواسته من ماندن و موفق شدن دراینجاست.این آن چیزی است که من می خواهم.»
البته درکنار کاکا، اوزیل هم این روزها به روزهای اوجش بازگشته و گرانرو هم درترکیب مادریدی ها خوش می درخشد.هرسه این بازیکنان درگلهای دوم و سوم رئال نقش موثری داشتند و کاکا هم از این بابت خوشحال به نظر می رسد:« بازی کردن در کنار اوزیل خیلی راحت است؛ چون بازیکن واقعا باهوشی است.بازی کردن درکنار او افتخاربزرگی است.»
اوزیل هم درمورد کاکامی گوید:« کاکا دوست من است و درتمرینات همیشه درکنار هم هستیم و گلهای زیادی می زنیم.»
 


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت17:40---11 بهمن 1390

_____*#######*

___*##########*

__*##############

__################

_##################_________*######

__##################_____*##########

__##################___*#############

___#################*_###############

____#################################

______###########آپ کردم ###############

_______#############################

________###########################

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________*#######*

_________________######

__________________####

__________________###

چشم به راهم_ _***__*_****


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:21 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید